המדריך לעיצוב אירוע מושלם

השכרת ציוד לאירועים – המדריך המהיר והקל לעיצוב אירוע מושלם!
לכל מי שאוהב להתענג על ההנאה שבעריכת אירועים בבית, בחצר או במקום שהטבע במלוא הדרו. כשאתם עורכים אירועים משפחתיים או אירועים עסקיים ומחפשים ליצור רגעים בלתי נשכחים, עם "גסטליין" זה הרבה יותר קל. השכרת ציוד לאירועים מיועדת לאלו שאוהבים לבשל ולארח או להזמין שירותי קייטרינג ומעדיפים שמישהו אחר ידאג לדברים הפונקציונליים כמו כלי אוכל, רהיטים, תאורה ועיצוב.
המפתח ליצירת הרקע האידיאלי לאירועים שלכם טמון באמנות של יצירת הסביבה המושלמת. זהו המקום שבו הקסם של השכרת הציוד לאירועים שלנו מתעורר לחיים. הציוד לאירועים שלנו ילביש את הבית או את החצר שלכם בבגדי חג, הוא ישנה את הצורה ויהפוך כל חלל רגיל ושגרתי לחלל קסום עם זיכרונות בלתי נשכחים.
המדריך שלנו להשכרת ציוד לאירועים הוא מפת הדרכים שלכם לארגון אירועים ולהפיכת חללים רגילים למקומות יוצאי דופן בקלות וללא מאמץ. אנו מזמינים אתכם ליהנות מאינספור האפשרויות שפתרונות ההשכרה שלנו מציעים. אנו מעניקים מגע של אלגנטיות לכל אירוע, מספקים מוצרים מצוינים, שירות מצוין ומחירים הוגנים.
איך ליצור אווירה מושלמת באירוע?
השכרה של ציוד לאירועים היא המפתח ליצירת אווירה מושלמת שתוסיף קסם ייחודי לכל אירוע. כי אחרי הכול, בעולם האירועים, מה שחשוב זאת יצירת חוויה שתישאר בלב האורחים עוד הרבה אחרי סיום האירוע.
ב"גסטליין" בנוסף להשכרת הציוד יש לנו את היכולת ליצור הרמוניה מושלמת ואווירה חמה ומזמינה. כשאנו מדברים על השכרת ציוד לאירועים, אנו מתכוונים לסוגים מגוונים של ציוד בסגנונות שונים כמו השכרת כיסאות ושולחנות, השכרת כלים, מפות ומפיות, סידורי פרחים, נרות דקורטיביים, תאורה ועוד.
איך לארגן אירוע מוצלח?
ארגון של אירוע מוצלח, בין אם בבית, בחצר או בטבע, דורש התחשבות בצרכים הייחודיים של כל מקום.
המיקום
יש להתחשב בגודל של החלל, באלמנטים הטבעיים, בסוג האירוע והסגנון ובאווירה הכללית כדי להפיק אירוע מושלם וחוויה נהדרת.
בחירת הציוד הנכון
המפתח להפיכת חלל חיצוני למקום נוח ומסוגנן טמון בבחירת הציוד הנכון. השקיעו בריהוט איכותי, בכלים יפים, בזרי פרחים מעוצבים כדי ליצור אווירה מזמינה. סידורי פרחים מוסיפים תחושת צבע ורעננות ובשעות הערב פמוטים ונרות יתרמו לאווירה. בחרו פריטים המשלימים את הסביבה הטבעית, פריטים המבטיחים שילוב הרמוני של תנאי המקום והציוד הנבחר.

גם חלל קטן יכול להיראות גדול
אחת הבעיות הנפוצות בארגון אירועים בבית היא חללים קטנים יחסית למספר האורחים. באמצעות פתרונות יצירתיים אפשר להתגבר גם על אילוצים של שטחים קטנים.
האירו את המקום בתאורה בגוונים בהירים. פתרונות תאורה כמו שרשרת של מנורות, פרוז'קטורים או גרינלדות לחצר לא דורשים מקום ויכולים להעניק אשליה של שטח גדול וליצור אווירה חמה ונעימה.
שמרו על פלטת צבעים בהירה. בחרו במפות בהירות, בכלים בצבעים בהירים, בזרי פרחים בגוונים בהירים ועוד. צבעים בהירים יכולים ליצור להשפיע על המראה הכללי וליצור תחושת מרחב וגודל לחלל קטן.
בחירת ריהוט
באירועים בבית, בחרו בפריטי עיצוב שישתלבו עם הריהוט הקיים, ישמרו על אופי הבית ולא יהפכו אותו למשהו שהוא לא. באירועים בגינה בחרו בפרטי ריהוט שישתלבו באופן טבעי עם חצר הבית מבחינה עיצובית. ובכל מקום, אל תשכחו שהכי חשוב זה להקפיד על נוחות.
אל תשתמשו בשולחנות גדולים מדי, שולחנות שסוגרים את החלל ומייצרים גושי סועדים. אל תחסמו את המעברים ואפשרו לאורחים מקום לשיחה ולמפגש.
בחרו ברהיטים בהתאם לסגנון של האירוע ולאופי של האוכל. אם, לדוגמה, בחרתם באירוח בסגנון פינגר פוד, אוכל בגודל ביס שאפשר לאכול בעמידה, באלגנטיות ותוך כדי שיחה, הקפידו שיהיו מספיק שולחנות בר להניח עליהם את האוכל כדי שלא תיווצר צפיפות על יד השולחן. את שולחנות הבר מקמו על יד הקיר או בקצה הגינה כדי להימנע ממראה צפוף.
בחללים גדולים אפשר לחלק את השטח לשני אזורים, לאזור של קבלת פנים ולאזור של שולחנות מרכזיים. לכל אזור יש להתאים את הריהוט הנכון.
מתלבטים איך לארגן ולעצב את האירוע, איזה ציוד לבחור?
סיגל ארביב בעלת "גסטליין" תשמח לייעץ לכם. המומחיות של סיגל היא להתאים ציוד לאירועים פרטיים בהתאם לאופי האירוע, המיקום, התאריך שלו וכמובן גם לפי התקציב העומד לרשותכם. יחד עם סיגל תחליטו האם יש לכם מספיק מקום להכיל את כל האורחים, איך לארגן את סידור הסלון או החצר, איך להעמיד נכון את הרהיטים, איפה תעמוד עמדת הקייטרינג, איפה תעמוד החופה בחתונה, ועוד.
ניהול נכון וליווי מקצועי יאפשר לכם להצליח לשלב בין הפרמטרים החשובים לכם באירוע במחיר הוגן.
כלים חד פעמיים או השכרת ציוד לאירועים?
אין תחליף ראוי לכלים אמיתיים ואלגנטיים. השכרה של כלים לאירועים מקנה לכל אירוע מראה מרשים, מהודר ויוקרתי, מראה שכל בעל אירוע שואף אליו. הבחירה בהשכרת כלים לאירוע תורמת לעיצוב מושלם במינימום מאמץ ואין דבר נפלא יותר מאשר להרשים את האורחים בכלים יפהפיים ובריהוט מרשים.
השכרת כלים לאירועים פרטיים מעבירה מסר חד משמעי באשר לשמירה על הסביבה, בניגוד לכלים החד פעמיים העשויים ברוב המקרים מחומרים שאינם מתכלים, שפוגעים בטבע ובסביבה ונזרקים לפח לאחר שימוש אחד.
ב"גסטליין" מספקים מגוון רחב של כלים שמתאימים לסוגי אירועים שונים.

השכרת ציוד לאירועים עסקיים – ייחודיות ואיכות בכל אירוע עסקי
השכרת ציוד לאירועים עסקיים מתאימה לארגונים המחפשים את המראה המושלם ומעוניינים להפוך כל אירוע לחוויה מקצועית ומרהיבה. ב"גסטליין" אנחנו מציעים מגוון רחב של פתרונות, המתאימים לכל סוגי האירועים – כנסים עסקיים ,לאירועי השקה, לימי גיבוש וכיף לעובדים ועוד. עם המגוון הגדול של הפריטים המעוצבים והייחודים אפשר להתאים את הציוד לסגנון ולאווירת האירוע, להעניק לכל אירוע מראה יוקרתי, ייחודי, ומרשים ולהפוך כל אירוע להצלחה עסקית.
השכרת כיסאות ושולחנות לאירועים עסקיים הם פריטים שמתאימים לכל אירוע. אנחנו מציעים שולחנות וכיסאות בסגנונות שונים, שולחנות דקורטיביים, שולחנות עגולים, מלבניים, שולחנות בית קפה, כיסאות בר, כיסאות מעץ או כיסאות מעוצבים מפלסטיק.
לערבי גיבוש וימי כייף תוכלו לשכור פינות ישיבה מדליקות אשר יקלילו את האווירה.

הטרנד החדש – השכרת ציוד לסעודות חג ולאירוח ביתי
השכרת ציוד לאירוח או לסעודות חג זהו הפתרון המושלם ליצירת חוויה מותאמת אישית. באמצעות ציוד חדשני ומעוצב אפשר להפוך כל אירוע לאירוע אקסקלוסיבי ולספק לאורחים חוויה של ייחודית עם טאץ' יוצא דופן. המגוון הרחב של פריטים הכולל כלי אוכל, כלי הגשה רהיטים, מפות ואביזרים מספק אפשרויות לכל סוגי האירוח –סעודות חג או לאירוח של חברים. לכל סעודת חג ולכל אירוח תוכלו לבחור סט חדש שיעניק לכם גיוון ועיצוב שונה.

תנו לנו לדאוג לדברים הטכניים, כדי שאתם תוכלו ליהנות מהאירוע!
השכרת ציוד לאירועים מציעה חוויה מושלמת של נוחות ויכולת ניהול פשוטה. הציוד שלנו מספק לכם לא רק פריטים איכותיים ומעוצבים, אלא גם נוחות מרבית בכל התהליכים. מההזמנה ועד להקמה, אנו מתעסקים בכל הפרטים כדי שאתם תוכלו להתרכז ביצירת האירוע שלכם.
כל השירות עלינו כולל הבאה ופינוי הציוד, תוכלו ליהנות מכלים יפים ונקיים ללא צורך בשטיפה שלאחר השימוש.

צרו קשר, כי הבחירה ב"גסטליין" היא בחירה באיכות, במקצועיות ובשירות אדיב!

SHARE THIS

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
דילוג לתוכן