הפקת אירוע פרטי עם השכרת ציוד לאירועים

מחפשים הפקת אירוע פרטי? האירועים הפרטיים בבית או בחצר הבית ייחודיים ומיוחדים. יש קסם מיוחד באירועים האלה.

אפשר לבנות אירוע בהתאם לאילוצים כמו תקציב, כמות המוזמנים, שטח ומקום המוגדר לאירוע. אפשר לבחור את אופי האירוע והאווירה בעיקר לפי בחירת הרהיטים שבהשכרת ציוד לאירועים. הרהיטים מגוונים בצורות, בצבעים בגבהים ובגדלים. בסוף אפשר ליצור המון קומבינציות וכל החצר לובשת אירוע מגניב

אנחנו מציעים גם להשתמש גם בהשכרת כלים לאירועים. כלי האוכל וכלי ההגשה משדרים יוקרה, אלגנטיות ורמה גבוהה כי הכלים ממש יפים ואחידים לכל האורחים. הרבה יותר נוח להחזיק צלחת פורצלן וגם יותר נוח לחתוך בתוכה את האוכל מאשר בצלחת חד פעמית.

בהשכרת מפות לאירועים משלימים את ההידוק הסופי. הריח של המפות שלנו משדר ניקיון וטוהר. בחירת גוון המפה תורם גם לעיצוב כמו גם הפרחים והנרות.

שירות של השכרת ציוד לאירועים מאוד מקובל באזור השרון. אנחנו פונים בעיקר ללקוחות שגרים בבתים פרטיים במושבים באזור לב השרון, חוף השרון ועמק חפרבני ציון, בצרה, חרוצים, אודים, רשפון, כפר ויתקין, גבעת שפירא, בית יצחק, כפר ידידיה, כפר חיים, בורגתא, בארותיים, חניאל, ינוב, תנובות, כפר הס, משמרת פורת ועוד. כמו כן ישובים עם צביון כפרי כמו אבן יהודה, קדימה ותל מונד.

אנשים פרטיים שוכרים ציוד לכל אירוע. השכרת ציוד לחתונה קטנה, השכרת ציוד לחנוכת בית, השכרת ציוד לשבת חתן, השכרת ציוד לבת מצווה, השכרת ציוד ליום הולדת, השכרת ציוד לחינה, השכרת ציוד לימי הולדת ועוד.

לא חייבים אירוע בשביל להשתמש בשירות של השכרת ציוד לאירועים. אפשר סתם לארח מס' חברים ולהוסיף דברים שחסרים בבית במקום לבקש השלמות מהשכנים. כמו למשל השכרת עמוד חימום, השכרת כלים לאירועים, השכרת שולחנות וכיסאות לאירועים, השכרת שמשיות, השכרת פינות ישיבה ועוד

אנחנו משכירים ציוד גם לאירועים עסקיים לחברות. לימי גיבוש, להרמת כוסית לכבוד החג, להשקה של מוצר חדש או פתיחה של חברה או סניף חדש.

לפעמים אנחנו מתאימים את הציוד למקום ולאופי האירוע ולפעמים הלקוח מכתיב את מה שהוא רוצה.

השכרת ציוד לאירועים ובחירת הציוד המתאים מכתיב את אופי הבסיסי של האירוע. פריסת הציוד מעצב את המקום ואת הלוק.

אחרי הבחירה הנכונה והמתאימה יש לבחור את הקונספט של האוכל וצורת ההגשה וגם את הליווי של הפעילות לאירוע. אם זמר, מוסיקת רקע, סטנד אפ , מצגת ועוד..

אנו המקום להפקת אירוע פרטי, אז להתראות בשמחות, גסטליין 

SHARE THIS

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
דילוג לתוכן