השכרת כלים IN, חד פעמי OUT

אז למה לא חד פעמי?

העולם עובר שינויים, גאוגרפיים, ביולוגיים, סוציאליים, לכל אלה השלכות קצרות טווח וארוכות מועד על ההתנהגות האנושית בכללה.

תפיסת כדור הארץ והכדור המופלא הזה עליו אנו חיים, הופכת להיות שמרנית ורדיקלית שכן האנושות השכילה להבין, שלא ניתן לתקן נזקים שכבר נעשו בתום לב, במזיד או מסתם בורות. ועדיף להתייחס בכבוד רב למקום בו אנו חיים, נושמים ומבלים את חיינו.

אם בשנות ה70, 80, 90, השימוש בכלים החד פעמיים באירועים משפחתיים, חבריים, בת מצוות, בר מצוות, בריתות, מסיבת גיוס, מסיבת רווקות או כל חגיגה שרק נוצרה, היו דבר שבשגרה ובסוף כל אירוע הפח היה מתמלא, וה"כדור" (הארץ), בסופו של יום היה מזדהם.

הרי שבעשור האחרון, חלה עליה במודעות לאיכות הסביבה ולזיהום הסביבתי ותפיסת העולם החברתית השתנתה.

כיום, בכל אירוע או מסיבה, חגיגה קטנה או חגיגה גדולה, נהוג לשכור כלים ולא חד פעמי, צלחות, כוסות וסכו"ם בין אם מפורצלן, זכוכית או כל חומר גלם שאינו חד פעמי, שמשדרג את המראה, הטעם, התחושה ובעיקר את האווירה והסביבה.

אירוח מושלם, מתחיל תמיד באריזה, בעיצוב, בהגשה ורק בסוף מגיעה המנה, עם הניחוח או הטעם הייחודיים לה. לא סתם נכתב במקורות: אישה נאה, כלים נאים מרחיבים דעתו של אדם. 

חווית האירוח מועצמת, הופכת להיות יוקרתית ואלגנטית שהינה מוגשת בכלי המתאים לה.

פרט לשמירה על איכות הסביבה, להשכרת כלים יתרונות רבים ומגוונים:

הכלים מותאמים לאופי האירוח ולטעם המשכיר, הם מגיעים עם שירות הובלה מהימן עד בית הלקוח, נקיים, שטופים ומוכנים לשימוש מידי. אין צורך באחסון או בשמירת מקום, לא צריך להשקיע כסף רב בקניית סט כלים גדול מספיק המתאים לכמות אורחים גדולה ומכובדת. 

בכל פעם ניתן להשכיר סט אחר המתאים לגודל ולאופי המנה, לקונספט ולאווירה. 

אנחנו ב GUESTLINE יודעים להתאים ברמת דיוק את הכלים המתאימים, והעיקר הוא שתצאו מחויכים. 

SHARE THIS

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
דילוג לתוכן